Müüja KKK

Miks MIRAME?

Sest Eestis pole teist käsitöö e-kaubamaja.

Me tahame, et omanäolised, armastusega ja suure rõõmuga tehtud tooted (ja teenused) jõuaksid suurema hulga klientideni ning sellega toetada meie mikro- ja väikeettevõtteid; neid ettevõtlikke inimesi, kes on kätte võtnud ja teinud oma asja.

MIRAME’st leiad Eesti isetegijate kvaliteetse loomingu. Siin on kõik hingega tehtud asjad ühes kohas koos. MIRAME on võimalus kokku viia inimesed, kes loovad ja inimesed, kes seda loomingut naudivad.

Lisaks eelnevale soovime pakkuda ka inspiratsiooni kõigile neile, kel olemas idee, kuid pole veel julgenud ise alustada oma asjaga.

Miks me oleme?

Eestis on palju vingeid tooteid, millest teavad vaid vähesed. 

  • Me tahame seda muuta – me kogume kokku Eesti parimad isetegijad ja tutvustame neid ja nende tooteid laiemale ringile.

Tihti eelistatakse odavat masstoodet unikaalsemale käsitöötootele. 

  • Meie näitame, et käsitööl on palju varjatud väärtust. MIRAME lehelt ostetud tooted pakuvad kõigile osapooltele rõõmu – nii tegijale, ostjale kui ka saajale.

Käsitööks peetakse tihti midagi vallast “käpikud ja villased sokid”. Muu vastu ei osata teadmatusest huvi tunda.  

  • Meie näitame, et käsitöö valdkonnas leiab palju erinevaid, huvitavaid ja põnevaid tooteid. Seetõttu, räägime tihti “isetehtud” asjadest. Armastame ka ilusat disaini ja häid mõtteid, mis vahel on efektiivsemaks muudetud tavapäraselt “käsitöö” alla mittekäivatel meetoditel.

Suured kaubanduskeskused ja sealsed suurte kettide poed on muutnud valikuvõimalused etteaimatavateks ja üheülbaliseks. 

  • Meie poe valik on erilisem – siin on koos palju väikseid tegijaid – kõigil oma tegu ja nägu. See annab võimaluse leida midagi unikaalset ja isikupärast – sellist, mida teistel ei ole.

Milliseid tooteid ootame?

Me tahame oma lehel näha neid asju:

  • mille sisse on valmimise protsessis poetatud kübeke tootja enda hinge;
  • millest õhkub armastust ja hoolt;
  • mis panevad silmad põlema nii meil, müüjal kui  ostjal;
  • mis on tehtud suure rõõmuga, aga hoolikalt ja kvaliteetselt – ostja heaolu peale mõeldes;
  • millel on oma nägu ja lugu;
  • mis on valminud meie oma armsa Eesti isetegijate käte all. 

Millistele nõuetele tooted vastama peavad?

E-poes müües peavad meistril toote müügiks olemas olema kõik seadusega nõutud load ja kooskõlastused. Seega enne, kui Sa tuled meistriks, kontrolli, kas oled teadlik, millised nõuded Sinu tootele kehtivad ja kas Sul on vajalikud dokumendid korras.

Mul on väga personaliseeritud toode – kas see sobib müüki?

See ei ole takistuseks!
Väljakujunenud toodet on ehk veidi kergem müüa ja ülesse laadida, kuid kõige põnevamad on need tooted, mille klient saab ise kokku panna. Kindlasti leiame mingid omadused, milliste valikuvõimaluste vahel saab klient valida ning tootja saab keskenduda toote tegemisele.
Oleks hea kui toote saaks koondada mingitele kirjeldatavatele omadustele, mis moodustavad nn baastoote. Baastootele saab juba nii hinda muutmata lisada üksikuid omadusi juurde (nt tikkida nimi) kui ka hinda muutes lisada detaile, näiteks anda igale muudetavale omadusele oma hind, mis siis koguhinnale lisatakse. 

Meie lehel on võimalik ostjal kõik valikud ära teha vastavatest rippmenüüdest ning Sinuni jõuab konkreetne tellimus.

Mis täpselt ühe või teise toote puhul töötab, tuleb meil omavahel kokku leppida ja kirja panna.  Lühidalt – koos leiame võimaluse! 

Kui seda tüüpi toodet juba müüte – kas ka minu tooted on oodatud?

Kui Sa usud enda tootesse ja Su silmad lähevad õhinast põlema, sest Sul on nii äge toode, siis usume sellesse ka meie. Aus konkurents on teretulnud ja ainult hea. 

Aga kuidas on toodete piltidega? Kas on mingid kriteeriumid?

Ootame, et tootepildid oleks tehtud hea tava kohaselt ning toodet esile tuues. Ilus asi peab pildil saama ka vääriliselt koheldud. Pildilt peab olema selgelt arusaada, mida müüakse. Tasub meeles pidada, et müügiedukuse määrab ära kvaliteetne tootepilt.

(Loe ka meie artiklit, kuidas lihtsate vahenditega teha valmis toote pildid).

Kas kõikidest värvidest peab olema valmis tootepilt?

Oluline on, et olemas on vähemalt paar pilti valmistootest. See on miinimum.

Kuid pea meeles – selleks, et klient ostma panna, peab andma talle tootest võimalikult hea ja tõese pildi. Seetõttu on oluline, et piltidel oleks võimalikult palju näha – erinevad detailid, värvide valik, toode erinevate nurkade alt.  Mõtle, miks peaks potentsiaalne ostja valima sinu tehtud punase mütsi, kui ta ei näe kuskilt, mis tooni punasega tegu on? Füüsilisest poest ei osta Sa ju ka kinnisilmi asju. 

Kui toote üks olulisemaid tunnuseid on see, et seda on võimalik paljudes detailides isikupärastada vastavalt kliendi soovile, siis loomulikult pole võimalik kõikidest võimalikest variantidest pilti pakkuda. Sellisel juhul mõtle, mis on sinu jaoks ostjana oluline ja leia enda tootele sobiv piltide kombinatsioon.

Kuidas saada MIRAME e-poe meistriks?

Meil müümiseks saada enda soov info@mirame.ee või täida vorm järgneval lehel.

Kas ma pean MIRAME‘s müümiseks olema juriidiline isik?

Võid olla, aga ei pea. Kuid oluline on teada, et eraisikud vastutavad ise kõikide maksude maksmise eest. Lisaks tasub teada, mis hetkest võib taolist tegevust tõlgendada kui ettevõtlust ning millised maksud sellisel juhul lisanduvad. 

NB! Alates 2019. aastast on ettevõtlusega võimalik tegeleda ka eraisikuna. Selleks tuleb luua ettevõtluskonto. Uuri lähemalt: https://www.emta.ee/eraklient/maksud-ja-tasumine/maksustatavad-tulud/ettevotluskonto

Eraisiku kohustuse kohta tulult makse maksta võid lugeda ka siit: https://sobranna.postimees.ee/5902485/mta-selgitab-kas-toesti-peab-iga-sobrale-muudud-hoidise-pealt-maksma-tulumaksu

Millised on müüja õigused ja kohustused?

Müüjate õigustest ja kohustustest saab lugeda lepingust, mille saadame peale esimest kontakti.

Igaüks võib saata päringu meie poes müüjaks hakkamiseks, kuid me ei võta müüki päris igasuguseid asju – teeme valiku. Eesmärgiks on müüa armastusega tehtud, isikupäraseid ja kvaliteetseid käsitöö tooteid.

Kuidas saan MIRAME blogisse endast artikli?

 Lisaks muule saab meie blogist leida tutvustusi ägedatest meistritest, kui Sa oled huvitatud, siis võta meiega ühendust. 

Miks me peaksime lisaks enda e-poele ja Facebooki poele panema oma tooted teie poodi müügile?

Meie kaudu on võimalik jõuda ka nende klientideni, kes esialgu tulevad meie lehele teist sorti toodet otsima või hoopis blogipostitust lugema – nendeni kes varem ehk Sinu toodetest ei teadnudki. Meie leht on toodete avastamiseks. Teeme kõvasti tööd ja reklaami, et jõuda lisaks eraklientidele ja äriklientideni.

Kuidas tooted MIRAME lehele jõuavad – kas pean need ise lisama?

Meistrite keskkonnas on toodete lisamine väga lihtne. Täidad vajalikud lahtrid, lisad pildid, meie vaatame üle ja vajadusel korrigeerime ning avalikustame toote.

Kui Sa ei soovi/ei oska/ei jõua sellega ise tegeleda, siis kirjuta sellest meile ning me teeme selle töö Sinu eest ära. Eraldi tasu selle eest me ei küsi, kuid komisjonitasu müüdud toote pealt on suurem, kui ise lisades. 

Kuidas teavitatakse tellimuse saabumisest?

Kui toimub ost, saabub Sulle koheselt sellest teavitav e-mail, kus on kõik tellimuse elluviimiseks vajalik informatsioon olemas. Samuti saab on tellimusi vaadata/hallata meistrite keskkonnas.

Kuidas toimub arvete esitamine?

MIRAME esitab ostjale arve tellimuse järel ja ostu eest laekub raha MIRAME OÜ kontole.

Meistritega arveldatakse 1 kord kuus koondarvena. Iga kuu lõpus saadame Sulle komisjonitasude koondarve kõigi eelmisel kuul toimunud müükide kohta. Sina saadad vastu meile täies mahus arve kõigi eelmisel kuul toimunud müükide kohta. Lahutame ühe summa teisest ning kanname teie kontole raha. Ka eraisiku puhul oskame raamatupidamislikult õigesti käituda. Siis ei käi arvete esitamise osa samamoodi.

Mida tähendab sõna „komisjonimüük“?

Komisjonimüük seostub kõnekeeles eelkõige kasutatud asjade müügiga, kuid meie ei müü kasutatud asju. Juriidilises keeles on sellel teine tähendus – komisjonimüük on igasugune müük, kus üks isik müüb teise isiku eest tema kaupa ja kauba omanik maksab selle müügi eest komisjonitasu. See on kõigi detailidega kirjas Võlaõigusseaduses peatükis 39 “Komisjonileping”.

Praegu küsin enne toote välja saatmist kliendilt üle, kas kõik on nii nagu ta soovis. Kas kliendiga otse suhtlemine on võimalik ka MIRAME e-poe kaudu müües?

Müüja saab tellimuse täitmiseks ja toote saatmiseks kliendi telefoninumbri ja e-posti aadressi. Seega on vajadusel võimalik kliendi käest vajalik info üle küsida. Siiski loodame teha tellimise meie lehel niivõrd lihtsaks, et selline vajadus oleks minimaalne.

Kuidas toimub toodete kohaletoimetamine?

Kohaletoimetamise eest vastutab meister. Meie anname Sulle selleks kõikvõimaliku vajaliku info.

Kas inimene saab ostetud toote tagasi ka saata? 

Tagasisaatmise õigus on seadusest tulenev ning kehtib kõikide toodete puhul välja arvatud erandid. Need leiad siit.

Kuidas panna paika sobiv tarneaeg? 

Tarneaegade pikkust me ei dikteeri – tingimus on, et need peavad tõele vastama. Tarneaja pikkus on südametunnistuse, võimaluste ja toote eripära küsimus. Valmistoodetel väiksem, eritellimusega tehtavatel toodetel pikem. Ei taha, et klient asju ebamõistlikult kaua ootama peaks. Tänapäeva kiires maailmas tahetakse kõike ruttu kätte saada. Mõistame, et kvaliteetasjade loomine võtab aega ning kui endal kohe olemas tooteid ei ole, siis tuleb loomulikult arvestada kliendil ka ooteperioodiga. Toote kirjelduses peab olema kindlasti kirjas, mis eeldatav minimaalne ja maksimaalne tarneaeg ostjale on, et ta teaks sellega arvestada.

Milliseid tarnevõimalusi MIRAME e-pood lubab?

Meie e-poes on võimalikud tarne valikud– pakiautomaati saatmine (Omniva, Itella), ise järeletulemine (mingile aadressile), kuller. Müüja ütleb, milliseid tarnevõimalusi saab ta pakkuda ja need lisatakse tema tootele.

Kas saadate tellimusi ka välisriikidesse?

Jah, Soome.

Kui ma allkirjastan lepingu, milline on edaspidine asjade käik? Kui kiiresti pean tooted üles panema? Kas see maksab mulle midagi?

Hindame kvaliteeti üle kvantiteedi. Leping otseselt ei kohusta mingi perioodi jooksul tooteid andma, kuid mida rutem saad info kokku kogutud, seda rutem on võimalik ka kliendil seda meie lehelt ülesse leida. Samuti ei kaasne ühtegi kulutust lepingu olemasoluga – komisjonitasu küsime, kui on toimunud müük.

Kui palju maksab MIRAME‘s oma toodete müümine?

Meile toodete müüki panemine ei maksa midagi. Maksmine toimub alles siis, kui on sooritatud ost. Komisjonitasu suurus oleneb, kas meister lisab tooted ise või seda teeme meie. Lisaks kas on vaja toodete pildistamist. Ühtegi muud peidetud maksu ei lisandu.

Lepingus on punkt, et minu poolt MIRAME e-poes pakutava kauba hind ei tohi olla suurem, kui minu hind sama kauba eest muudes võrreldavates kanalites – mida see tähendab?

See tähendab et MIRAME e-poes ei tohi hinnad olla kõrgemad kui mujal. Võrreldavateks kanaliteks loeme kõiki teisi kanaleid, mis erinevate müüjate toodete vahendamisega tegelevad – nt  osta.ee, astri.ee, yaga.ee, Facebooki Marketplace jmt. Sinna alla ei kuulu oma isiklik e-pood ning füüsilised poed.

Lepingusse süvenemine võtab aega ja ma ei ole harjunud juriidilise keele lugemisega. Mis need keerulised laused kõik tähendavad?

Kui vajate abi lepingu mõistmisel, saame leppida kokku aja, kus me vaatame koos selle üle. Võta ühendust meiega info@mirame.ee

Ma ei leidnud oma küsimusele vastust…

Kui Sa ei leidnud siit oma küsimusele vastust, siis aitame Sind rõõmuga. Võta ühendust info@mirame.ee või kirjuta meile kontaktivormi kaudu.

Liitu uudiskirjaga ning saa järgmiselt ostult -5% soodustust!

Item added to cart.
0 items - 0.00